h1

Mount Etna

April 1, 2012

Uploaded by telegraphtv

*Mount Etna spews fiery lava for the fifth time this year

“Europe’s tallest and most active volcano, Mount Etna, has erupted for the fifth time in 2012, spewing hot lava and ash in the early hours of Sunday.

The lava, which could be seen moving down the mountain’s side just after 4am local time, continued to spew until around 5.30am, according to local news reports.

Ash from the eruption landed on the villages at the foot of the volcano, however no damage was reported and nearby airports remained open.”

10 comments

  1. @Preacher,

    Even off-topic.

    Silvia van BOINNK heeft een nieuwe moderator. Het is Vader Jacob. Nu zijn gelijk al mijn postings onder curatele en moet ik wachten op goedkeuring.
    Daar kan ik wel inkomen het is tenslotte hun site maar ik post nu op gewone onderwerpen o.a. over Obama en het wordt gewoon eruit geflikkert.
    Niks geen God of dat soort zaken stel ik nu aan de orde maar gewoon een reactie op de topic.
    Ook postings van mij over de Film over de technologie van de ‘Goden’, ze zullen de zonen Gods bedoelen uit Genesis 6!!! gaat regelrecht de mist in. Dus dat wordt weer wat daar.


    • Ik was er al bang voor. Sommige gelovigen zijn al snel bang voor een andere lezing van de voor hun heilige geschriften en hun uitleg daarvan. Ik begrijp dat eigenlijk niet; juist kritiek test de kracht van je geloof (of weten). Als daar iets tussen kan komen dan wordt het tijd het een en ander te herzien.
      Jammer voor je!


      • Je comments staan er inmiddels (Boinnk)…


      • Is Vader Jacob by the way ook de moderator bij Xandernieuws?

        Ja enkele zijn nu geplaatst want ik heb een boze mail gestuurd naar Silvia. Dan heb ik liever dat ze me blokken dan dat ze zo met me omgaan.
        Nou ben ik geen lievertje op het punt van de Goden, dat besef ik wel maar sommige betweters vragen er gewoon om.
        Een heleboel zaken op dat Godsgebied begrijp ik natuurlijk ook niet maar het is zeker niet allemaal “Liefde”. Ik had al vroeg een bepaald gevoel bij mensen en dingen of dat wel in orde was. Met religie heb ik nog steeds het gevoel, dat we ertussen genomen worden. Kan er niet echt de vinger opleggen (doe mijn best) maar het zit niet goed in elkaar. De AFM zou er eens naar moeten kijken want er gaat tenslotte een hoop geld in om (ha, ha).


      • Sorry, preacher heb een zinnetje van je gepikt en bij BOINNK geplaatst op een uithaal van Vader Jakob.
        Het is gewoon de Roomse Inquisitie daar geworden en Vader Jakob maakt wel uit wat de “gelovigen” onder ogen mag komen.
        Mijn reactie zal echter wel niet door de ballottage komen ben ik bang.


  2. Richard Branson wil naar het midden van de aarde
    De race naar de bodem van de oceaan heeft avonturier Richard Branson deze week verloren, maar zijn gevoel voor humor in elk geval niet.

    In een enorme mediacampagne lanceerde hij vrijdag (lokale tijd) het plan naar de kern van de aarde te reizen. Een kleine hint: het volgende persbericht wordt op 1 april vrijgegeven.

    Niettemin pakt Branson de campagne serieus aan. In een capsule zou Branson zich in een vulkaan willen laten zakken en vandaar verder reizen naar de kern van de aarde.

    Filmregisseur James Cameron dook deze week in de Marianentrog en bereikte het diepste punt op aarde. Branson bouwde al een onderzeeër om hetzelfde te doen, maar heeft de expeditie nog niet ondernomen.


  3. Ik las het vandaag ook:

    http://www.huffingtonpost.com/2012/03/31/richard-branson-virgin-volcanic_n_1393061.html

    Alleen het design van de ‘Virgin Volcanic’ boezemt mij weinig vertrouwen in.


  4. @preacher,

    Vader Jacob heeft mij als eerste daad als nieuwe moderator eruit gegooid bij BOINNK.
    Silvia wilde dat nog niet maar ze heeft het zo druk dat ze het maar heeft laten gebeuren (ze wilde me nog wat krediet geven) schreef ze per mail.
    Het gekke is ook nog, dat hele stukken tekst van mij op een topic zgn, in moderatie werden geplaatst en dat dagenlang. Ondertussen ging de discussie verder en had ik geen weerwoord meer terwijl ik wel werd aangesproken. Soms liet Vader Jacob wat door wat dan negatief werd uitgelegd en met een door hem smerige opmerking eronder geplaatst dat ik een drammer was.
    Ha, ha,
    Kan nog wel in die site en als ik de :gelovigen” elkaar zie afmaken ondertussen over een woordje of Bijbletekst dan zakt echt mijn broek af.
    Het is echt een gekkenhuis van meningen daar maar omdat ze allemaal kennissen van elkaar zijn wordt het getolereerd denk ik.

    Moet je voor de gein eens kijken op de recente topic “nadenkertje van de dag” over of de Hel bestaat…
    en een van de laatste over “Het Palestijnse Volk”.
    Als je nog trek hebt in rotte vis kan je het daar zo oprapen.
    Wat een debielen onderling en de moderator zag dat het goed was, zeer goed.


    • @oneindig klein
      Ik heb daar even vluchtig gekeken en de gemoederen lopen inderdaad soms hoog op. Over het algemeen zijn het mensen met hetzelfde geloof, maar die een andere mening hebben over hoe zij dit geloof moeten belijden. En ik zou ze zelf nooit kwalificeren als “debielen”.
      Daar wringt ook ‘n beetje de schoen, denk ik.
      Jij belijdde daar je eigen geloof en bracht dat als de enige waarheid.
      Soms denk ik: Je noemt je ‘oneidig klein’ maar wat meer bescheidenheid zou je beter staan…
      Maar om dat tegen je te zeggen, ben ik te bescheiden voor. 😉
      Ik vind het wel jammer voor je, dat daar ook je zegje ontzegd is, dat dan weer wel.
      Ik proef soms het genot in je comments, vooral als je in discussie bent met anders gelovigen.


      • Iedere gek zo zijn gebrek. Dat zal het met mij ook wel zo zijn.



Comments are closed.

KaTe's Kids KoVe

Stand In Truth

mynameisjoecortina

Just another WordPress.com weblog

Video Rebel's Blog

Just another WordPress.com site

Activist Post

het einde

2012 The Awakening

A resource for all souls on the journey toward building a New Earth!!

The Extinction Protocol

Geologic and Earthchange News events

