h1

Verlaten Gebouwen

May 1, 2007

Wie krijgt er geen kick van?

Een verlaten gebouw binnenkomen, waar de tijd lijkt stil te staan, maar waar vanaf dat moment het verval ongecontroleerd voortgewoekerd heeft, en dan objecten uit dat verleden aan te treffen….
Des te vreemder de geschiedenis daarachter, des te spannender het kan zijn.

Sommige mensen maken daar hun hobby van, zoals bijvoorbeeld op deze site te zien is. Mooie foto’s….

Op YouTube zijn ook allerlei filmpjes te vinden van mensen die hier schijnbaar hun kicks uit halen, zoals onderstaande…

Whittingham abandoned mental asylum

Weet misschien iemand van wie die begeleidende muziek is?

 

(met dank aan Mellow voor de tip)

17 comments

  1. Helaas… ik ken het muziekje niet. Intrigerend, dat wel. Ik dacht dat het vrij eenvoudig zou kunnen vinden maar dat viel vies tegen. Het beste wat je even kan doen is de youtube uploader even mailen.


  2. @Koer
    Goed plan!
    Bedankt voor de moeite….


  3. @preach, het lijkt op iets van Coldcut of Barry Adamson(ex Bad-seed). Ook lopen zoeken maar niet kunnen vinden.
    – Het ziet er hier trouwens goed uit, Preach; congratz!


  4. @Leeuwenhart:
    Coldcut dacht ik ook aan, maar al wat ik online van ze kon vinden leek er niet op. Vanavond ook weer op zoek geweest… Het zijn van die mysteriën die je gewoon MOET oplossen 😉
    Maar ik heb ‘m nog niet.


  5. In één klap drie man van de straat!
    Damnnn… I’m good 😉


  6. @Mel:
    Steek jezelf niet al te veel veren in een lichaamsholte… Ik was sowieso binnen. De eerste van de maand is meestal mijn dag voor groot systeem-onderhoud van de PC. Tijdens het defragmenteren van de ene harde schijf kan ik gewoon een beetje op i-net klooien via de andere. Vindt de CPU niet fijn (wordt zo traag als de klote) maar goed… je moet wat.


  7. Die kreet doet het altijd weer goed (ergernis enzo, maar altijd reactie(s)!) Vooral op m’n werk 🙂

    Of… ‘Damn right I’m good in bed! (I can sleep for days!)’.

    Het zijn de kleine dingen die het leven aangenaam maken!


  8. Om OT te blijven: dit riep ik in een verlaten gebouw!


  9. @Mel:
    Dat je goed in bed bent geloof ik onmiddellijk. 😉


  10. Oh ehm… @Preach:
    Kleine tip: kun je die youtube (en andere externe zooi) in een “lees verder” zetten? Het laden van de pagina wordt er extreem langzaam van als youtube niet meewerkt.


  11. @Leeuwenhart mei 1st, 2007 at 11:09 pm
    Hey Leeuwenhart, thanx!!

    @Koer
    Ja, zoiets was ik ook al van plan. De laatste tijd werkt youtube idd. niet echt mee…


  12. Het is gedaan..Alleen sta ik nou weer op nul hits 😦
    Wegens hoofdpijn trouwens geen nieuw topic vandaag, fans 😉


  13. Wat kan jou die hits schelen? Pff… Als er nu advertentieverkoop van afhing… OK, dan is het sneu.

    De pagina laadt nu wel meteen.
    Prima dus! 😀


  14. …The search continues…
    @preach, beterschap gewenscht!


  15. Er is een paar weken geleden een prachtig fotoboek verschenen bij Lannoo over verlaten gebouwen van Henk Van Rensberge. Echt knap!

    http://www.abandoned-places.com/


  16. @Gerda
    Hey thanx! Ziet er mooi uit!


  17. tinyurl.com werkt erg goed om url’s in te korten. Maar daar is waarschijnlijk iedereen wel achter inmiddels 😉



Comments are closed.

KaTe's Kids KoVe

Stand In Truth

mynameisjoecortina

Just another WordPress.com weblog

Video Rebel's Blog

Just another WordPress.com site

Activist Post

het einde

2012 The Awakening

A resource for all souls on the journey toward building a New Earth!!

The Extinction Protocol

Geologic and Earthchange News events

